
TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS SĄLYGOS
Šios pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra skirtos asmenims (toliau – Pirkėjas), įsigyjantiems iš UAB „Wow foods“, juridinio asmens kodas 306805351, veikiančio adresu Pavilnionių g. 55 (PC PAŠILAIČIAI), Vilnius (toliau – Pardavėjas) maisto patiekalus ir nealkoholinius gėrimus (toliau – Prekės) parduodamus internetinėje svetainėje www.wowfoods.lt ir/arba užsisakantiems telefonu +37066834334.
Pardavėjas be atskiro įspėjimo turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles. Pirkėjui užsisakant Prekes, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu. Prieš pateikiant užsakymą Pardavėjui, prašome atidžiai susipažinti su Taisyklėmis. Pirkėjas pateikdamas užsakymą patvirtina, jog susipažino ir sutinka su Taisyklėmis todėl privalo jų laikytis. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Pirkėjo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų.
Pirkėjas gali įsigyti Pardavėjo parduodamas Prekes internetinėje svetainėje www.wowfoods.lt ir/arba pateikdamas užsakymą telefonu +37066834334. Pateikiant užsakymą internetu, Pirkėjas gali tai padaryti tiek užsiregistruodamas, tiek ir be registracijos.
Atlikdamas registraciją Pirkėjas įsipareigoja pateikti teisingą informaciją apie savo asmens duomenis, t. y.: vardas, pavardė, elektroninis paštas. Pardavėjas Pirkėjo pateiktus asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų, išskyrus Pardavėjo partnerius ir atvejus, kai Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleisti įstatymo pagrindu, kai to reikalauja kompetentingos Valstybės institucijos ar kitais įstatymuose numatytais atvejais.
Pirkėjas įsipareigoja saugoti prisijungimo duomenis. Praradus ir/ar atskleidus prisijungimo duomenis visa su tuo susijusi atsakomybė ir rizika tenka Pirkėjui. Pirkėjas netekęs prisijungimo arba sužinojęs apie Pirkėjo duomenų atskleidimą, neteisėtą panaudojimą apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Tokiu atveju bus užblokuojami Pirkėjo prisijungimo duomenys.
Pažymėdami savo sutikimą su Sąlygomis, Jūs patvirtinate, kad išsamiai perskaitėte šias Taisykles ir sutinkate su jose išdėstytomis nuostatomis ir įsipareigojate jų laikytis įsigydami Prekes.
2. PIRKIMO-PARDAVIMO SĄLYGOS
Pirkėjui pateikiant užsakymą šios Taisyklės kartu tampa ir Prekių pirkimo – pardavimo sutarties sąlygomis. Laikoma, jog tarp Pirkėjo ir Pardavėjo buvo sudaryta sutartis, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis (sąlygomis) nuo užsakymo pateikimo Pardavėjui momento ir tampa abejoms šalims privalomas bei teises ir pareigas sukuriantis dokumentas.
Visi užsakymai priimami ir vykdomi tik Pardavėjo darbo laiku I – V darbo dienomis nuo 10 val. iki 22 val., VI -VII 10 val. iki 22 val. ir švenčių dienomis nuo 10 val. iki 22 val.
Visi užsakymai atsiimami restorane adresu Pavilnionių g. 55 (PC PAŠILAIČIAI), Vilnius.
Užsakymas gali būti atšauktas skambinant tel. Nr. +37066834334 ne vėliau kaip per 5 minutes nuo užsakymo pateikimo.
Užsakymo atsiėmimo laikas yra pateikiamas telefonu pateikiant užsakymo patvirtinimą. Išimtiniais atvejais, esant objektyviai pagrįstoms aplinkybėms, kurių pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, prekių pristatymas gali vėluoti. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti terminus. Jei Pardavėjas neturi galimybės pateikti Prekių ir jeigu šalys nesuderina kito Prekių pateikimo termino, Pirkėjas gali vienašališkai ir be jokių apribojimų, atsisakyti Prekių pirkimo-pardavimo sutarties, tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Pirkėjas atsiskaito už Prekes ir jas atsiima.
Prekių kainos nurodytos internetinėje svetainėje. Pirkėjas gali atsiimti Prekes pats. Pirkėjas už užsakytas Prekes atsiskaito: el.bankininkyste per Paysera.lt sistemą arba atsiėmimo metu mokėjimo kortele/grynaisiais pinigais.
Užsakymas pradedamas vykdyti po jo patvirtinimo, kurį Pirkėjas gauna Pirkėjo nurodytu telefono numeriu arba el.paštu. Jei pastebėsite, kad užsakymo patvirtinimo tiesioginiame pranešime nurodyta neteisinga informacija, nedelsdami informuokite Pardavėją.
Pardavėjas atkreipia dėmesį į tai, kad Prekių nuotraukos, pateikiamos internetinėje svetainėje, yra iliustracinio pobūdžio ir jose nurodytos Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Jūsų naudojamos programinės įrangos ypatybių. Jūs visais atvejais turėtumėte vadovautis pateikiamu Prekės aprašymu.
Pardavėjas vykdydamas Prekių pardavimą internetinėje svetainėje ir/arba telefonu įsipareigoja gerbti Pirkėjo asmens duomenis ir juos tvarkyti teisės aktų nustatyta tvarka, laikytis Taisyklėse prisiimtų įsipareigojimų ir gerbti Pirkėją.
Pirkėjas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei prisijungimo duomenų saugojimą. Teikiant naują užsakymą, Pardavėjas įsipareigoja atnaujinti bet kokius nurodytus duomenis, jei jie yra neteisingi arba pasikeitę. Pardavėjas nebus atsakingas už žalą, atsiradusią Jums ir/ar Trečiosioms šalims, jeigu Jūs pateikiate netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslinate pasikeitusių duomenų. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už užsakytas Prekes ir jas atsiimti vadovaujantis šiomis Sąlygomis.
Pardavėjas neprisiima atsakomybės už Prekių kokybę, jei jos nebuvo atsiimtos laiku dėl Pirkėjo kaltės ir/ar per nurodyta Prekių atsiėmimo terminą.
Jeigu Pirkėjas neatsiims prekių pats, tuomet privalo nurodyti asmenį, kuris atsiims Prekes Jūsų vardu.
Pirkėjas (ar kitas Jūsų vardu Prekes priimantis asmuo) privalo patikrinti Prekes prieš jas priimdamas, ir nepriimti Prekių, jei nustato bet kokius kiekio, kokybės, asortimento, pakuotės ar kitus neatitikimus, kurie buvo akivaizdžiai matomi. Patvirtinęs tinkamą Prekių perdavimą ir priėmimą, Pirkėjas neturi teisės vėliau reikšti pretenzijų dėl nurodytų akivaizdžių neatitikimų/pažeidimų.
Pardavėjo atsakomybė dėl parduodamų nekokybiškų Prekių yra nustatoma pagal taikomus Lietuvos Respublikos teisės aktus. Jeigu Prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turite teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama Prekės kokybė, proporcingai sumažinta Prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti Sutartį ir atsisakyti Prekės. Šiuo atveju Pirkėjas privalo pateikti raštu pretenziją ir įrodymus (nuotraukas/video medžiagą ir kt. įrodančias prastą Prekės kokybę) bei Prekės įsigijimą/apmokėjimą patvirtinantį dokumentą.
Turint nusiskundimų, Pirkėjas privalo juos pateikti tiesiogiai Pardavėjui nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 24 val. nuo užsakymo pateikimo laiko (el. paštu arba telefonu). Pardavėjo atsakingas asmuo, išnagrinėjęs skundą susisieks su Pirkėju per 2 darbo dienas. Pirkėjas taip pat privalo laikytis šių Taisyklių ir teisės aktų reikalavimų bei gerbti Pardavėjo darbuotojus.
3. GINČŲ SPRENDIMAS
Turint pretenzijų/esant nesutarimams, pirmiausia Pirkėjas raštu kreipiasi į Pardavėją bei išdėsto pretenzijas. Pardavėjas per 14 kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo susisiekia su Pirkėju ir atsako į pateiktas pretenzijas. Pardavėjui neatsakius pretenziją, arba neišsprendus iškilusio ginčo, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g.25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė (www.vvtat.lt) ir nustatyta tvarka pateikti pretenziją.